جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۳۰:۰۲

ایجاد تحولی چشمگیر در صنایع ‌‌کشتی‌سازی و فراساحل ایران

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل مجتمع ‌‌کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت : برای تبدیل شدن این مجموعه به یکی از پنج شرکت برتر ‌‌کشتی‌سازی در جهان برنامه ریزی پنج ساله انجام شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، حمید رضاییان اصل چهارشنبه در حاشیه بازدید سفیر فرانسه از این مجموعه اظهار داشت: این برنامه از سال جاری میلادی آغاز شده و تحول چشمگیری را در زمینه ‌‌کشتی‌سازی و تعمیر کشتی ایجاد خواهد کرد. مدیرعامل مجتمع ‌‌کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد : در حال حاضر ایزوایکو تنها شرکت کشتی  ساز و تعمیر کننده کشتی منطقه در ابعاد مختلف و حجم‌‌های متفاوت آبخور است.

وی اضافه کرد : این مجموعه اکنون نیز در حال رشد سریعی بوده و شرکت‌‌های زیر مجموعه آن سرمایه‌‌های بزرگی برای کشور محسوب ‌‌می‌شوند. رضاییان اصل خاطر نشان کرد: توسعه یارد شرکت ‌‌کشتی‌سازی عظیم گسترش که اجازه فعالیت و مانور بیشتری را به آن ‌‌می‌دهد یکی از ظرفیت‌‌های ایزوایکو برای آینده محسوب ‌‌می‌شود. مدیرعامل ایزوایکو خاطر نشان کرد: در حوزه ساخت و نصب سکوهای نفتی نیز این مجموعه دارای ظرفیت‌‌های خوبی بوده و سکوی نفتی B 17 پارس جنوبی که در حال ساخت است به زودی گازدهی ‌‌می‌شود.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل، مدیرعامل مجتمع ‌‌کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران همراه با ریاست جمهور در سفر چند روزه سال گذشته به ایتالیا و فرانسه، رایزنی‌‌های صنعتی اقتصادی صنعت دریا را پیگیری نمود. گفتنی است در شرایطی که ایزوایکو در یک سال اخیر توانسته با بزرگترین بنگاه‌‌های صنعتی – اقتصادی حوزه دریا در آلمان، فرانسه، روسیه و کره تفاهمنامه همکاری به امضا برساند، شرایط پساتحریم و همچنین دست یافتن به تکنولوژی‌‌های روز و تلفیق آن با تجربه ارزشمند مهندسی و عملیاتی دوران تحریم باعث شده تا سایر کشورهای صاحب تکنولوژی صنعت دریا نیزمدنظر قرارگیرند.

این تحولات درحالی است که مجتمع ‌‌کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در چهارسال اخیر توانسته صنعت ورشکسته دریا درکشور را به صنعتی سودده با توان مهندسی و عملیاتی بالا تبدیل نماید و اکنون با همکاری با بزرگترین صنایع دریایی دنیا به عنوان یکی از بزرگترین برند‌‌های جهانی صنعت ساخت کشتی‌‌های مختلف، سکوهای گازی و نفتی و تعمیرات اساسی دکل‌‌های نفتی در اروپا و دنیا شناخته شده است.



  کد خبر : 3153
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :